sobota, 4 lutego 2012

Festiwal Piosenki

Kiedy: 18.02.2012
Gdzie: Przenno
Dokładna godzina oraz miejsce wyjazdu zostaną podane w tygodniu.
Przynosimy 5zł na najbliższą zbiórkę 11.02.2012

Proszę zuchy o nauczenie się tekstu piosenek. Dla ułatwienia podaje też linki do posłuchania.

http://www.youtube.com/watch?v=3X68o2VruFQ


moje góry łaskawe dajcie mi święty spokój kiedyś                  
niechaj żyję tu z wami a potem umrę                                      
gdy sił mi zabraknie                                                                     
moje góry łaskawe dajcie mi święty spokój kiedyś                
niechaj żyję tu z wami a potem umrę...                                    
na zielonej połoninie                                                                      

domem teraz i potem bądźcie mi zawsze                                  
 bo w każdym drzewie chowam duszę
 niech porywa mnie wiatr porywa wiatr każdego dnia
 w tajemnice górskich dróg                                                           
 
moje góry łaskawe dajcie mi święty spokój kiedyś
niechaj żyję tu z wami a potem umrę
gdy sił mi zabraknie
 moje góry łaskawe dajcie mi święty spokój kiedyś
niechaj żyję tu z wami a potem umrę
na zielonej połoninie

domem teraz i potem bądźcie mi zawsze                                    
 bo w każdym drzewie chowam duszę
 niech porywa mnie wiatr porywa wiatr każdego dnia
 w tajemnice górskich dróg                                                            

 


Kiedy rankiem ze skowronkiem           D
Powitamy nowy dzień                         fis
Rosy z trawy się napijesz                   D7
pierwszy słońca promień zjesz             G    
Potem wracać trzeba będzie                g
pożegnamy rzekę las                         D
Bądźcie zdrowi nasi bracia                  E7
Bądźcie zdrowi na nas czas...              A7

Ustawimy mały obóz
Bramę zbudujemy z serc
A z tych dusz co tak gorące
Zbudujemy sobie piec
Rozpalimy mały ogień
A w tym ogniu będziesz piekł
Naszą przyjaźń która łączy
Która da Ci to co chcesz...

Hej my jeszcze tu wrócimy
Nie za rok, no to za dwa
Więc dlaczego płacze rzeka,
Więc dlaczego szumi las?
Wszak przyjaźni naszej wielkiej
Nie rozerwie piorun zła
Ona mocna jest bezczelnie,
Więc my wszyscy jeszcze raz


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz