Zuchy starsze oraz , które chcą biegną w parach po tresie wstążkowej. Natomiast zuchy nowe idą grupą wraz z drużynowym i uczą się obsługi mapy, terenu oraz poruszania się po lesie.
1. Zgłoszenia:
- do 6.10.2013 r. wraz z wpisowym 5,00 zł od osoby
2. Organizatorzy:
- Komenda Hufca ZHP w Świdnicy
- 29 ŚDH i 29 ŚDSH „Dęby” im. Andrzeja Małkowskiego
3. Cele imprezy:
3. Cele imprezy:
- upowszechnianie znajomości zasad orientacji w terenie,
- prawidłowe posługiwanie się mapą i busolą,
- ćwiczenie szybkiej i skutecznej orientacji w terenie,
- podnoszenie sprawności fizycznej organizmu,
- wyłonienie najlepszych drużyn w cyklu imprez rankingowych.
- prawidłowe posługiwanie się mapą i busolą,
- ćwiczenie szybkiej i skutecznej orientacji w terenie,
- podnoszenie sprawności fizycznej organizmu,
- wyłonienie najlepszych drużyn w cyklu imprez rankingowych.
4. Termin i miejsce zawodów:
- zawody odbędą się 12 października 2013 r. (sobota),
- Bystrzyca Górna.
- Bystrzyca Górna.
5. Dojazd i powrót uczestników:
- autobusem podstawionym przy SP nr 315 w dniu 12 października 2013 r. godz. 9.oo,
- powrót około godz. 14.oo.
- powrót około godz. 14.oo.
6. Rodzaj i forma zawodów:
- sportowe, indywidualne, krótkodystansowe, dzienne.
7. Kategorie wiekowe:
z – zuchy- trasa wstążkowa dla dzieci w wieku 6-9 lat
K i M 12 ur. w latach 2001 i później (trasa K12 przewidziana dla starszych zuchów)
UWAGA !!!
- obowiązuje kolejność zaliczania punktów. Na jednym z punktów będzie oczekiwał sędzia, któremu należy okazać kartę startową. Niezachowanie kolejności zaliczania punktów kontrolnych spowoduje dyskwalifikację zawodnika.
8. Program zawodów:
9.oo - 9.30 - przejazd uczestników
9.45 - odprawa przedstartowa
10.00 - godzina "0"
13.3o - planowane zakończenie
9.45 - odprawa przedstartowa
10.00 - godzina "0"
13.3o - planowane zakończenie
9. Świadczenia organizatorów:
* materiały startowe: mapa, karta startowa,
* dyplomy i nagrody dla zwycięzców w poszczególnych kategoriach,
* ubezpieczenie.
* dyplomy i nagrody dla zwycięzców w poszczególnych kategoriach,
* ubezpieczenie.
10. Wyposażenie uczestników:
- odpowiednie ubranie - buty, ciepła kurtka, skarpety na zmianę, czapka, szalik, rękawiczki,
- obowiązkowy strój sportowy,
- busola,
- legitymacja szkolna, książeczka harcerska,
- mundur, nakrycie głowy (na apel końcowy).
- obowiązkowy strój sportowy,
- busola,
- legitymacja szkolna, książeczka harcerska,
- mundur, nakrycie głowy (na apel końcowy).
11. Postanowienia końcowe:
- impreza odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne,
- ewentualne protesty przyjmowane będą przez 30 minut po wywieszeniu wyników,
- ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.
- ewentualne protesty przyjmowane będą przez 30 minut po wywieszeniu wyników,
- ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz