niedziela, 23 lutego 2014

Zimowisko Dzień 23.02.2014

Dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadanka. Do wyboru była jajecznica, dżem, płatki (3 rodzaje) z mlekiem oraz sporo wędlin, serów i innych dodatków. Z uwagi, iż jest niedziela na śniadanie zawsze idziemy w mundurach. Po posiłku ubraliśmy się w ciuchy zimowe i wybraliśmy na pierwszą wycieczkę pieszą. Po wycieczce zuchy stwierdziły, iż nie znajdują się na ZIMOWISKU, ale TORTUROWISKU :) Drużynowy nie rozumie skąd takie nazewnictwo skoro zrobiliśmy raptem niecałe 10 km trasą wokół Karpacza- po górkach i dolinkach:) W między czasie wzięliśmy udział we Mszy Świętej , w trakcie której służył Kevin- nasz zuchowy Ministrant.

Obiad składał się z spaghetti oraz kapuśniaczku:) Na przerwie obiadowej nastąpiło małe kisielkowe szaleństwo oraz zuchy odebrały pierwsze telefony od Rodziców. Ku zdziwieniu kadry telefonów nie było, aż tak dużo. Brawa dla Rodziców!!!
Zajęcia popołudniowe minęły nam na śpiewankach, oglądaniu krótkiej bajki w przerwie oraz skończeniu strojów. Po pysznej kolacji powitaliśmy każdego zucha w Bractwie Potworów. Zuchy mają już swoje potworne imiona , a każdy zna nasze tajne zawołanie. Z oczywistych powodów nie możemy Państwu zdradzić naszych tajemnic:) Koniec dnia to czas na kąpanie oraz chwila czytania książek.
Jutro czeka nas powrót do domu Druha Michała  oraz zwiedzanie Karkonoskich Tajemnic.

3 komentarze :

1. Mama i tato Madzi Halickiej23 lutego 2014 17:22

Serdecznie pozdrawiamy dzielne zuchy i ich wytrwałą kadrę. Czytając wstęp zastanawialiśmy się czy współautorką określenia "torturowisko" nie jest przypadkiem nasza Madzia, jakoś swojsko to zabrzmiało, a dystans 10 km robi wrażenie:) Gratulujemy!

2. Istotnie współautorką pomysłu była Magda:)

3. Rodzice Oliwii Gołuch24 lutego 2014 14:00

Rodzice, którzy nie wytrzymali i jednak zadzwonili, wiedzą, że zuchy bawią się świetnie :) Pozdrawiamy wszystkich uczestników zimowiska i dziękujemy kadrze za wspaniałą opiekę !!!!