poniedziałek, 12 lipca 2021

Obóz gromady 13.07

Zaczął się słoneczny dzień na obozie. Większość Zuchów tańczy zumbę,  a reszta realizuje sprawności i gwiazdki.  Dziś korzystając z pięknej pogody wybraliśmy się nad jezioro. Uzupelniliśmy też w sklepiku zapasy wody. Reprezentacja naszej gromady wzięła udział w zawodach piłkarskich jednak nie odnieśliśmy wiekszych sukcesów niż nasza reprezentacja w mistrzostwach europy w piłce nożnej.  

Zaprzyjaźniona drużyna harcerska Czterolistna Koniczyna przygotowała dla najstarszych zuchów grę terenową.  

Kochani Rodzice! W każdym momencie można wyrazić swoją spontaniczną radość poprzez zostawienie komentarza z powodu naszego obozu 😀 jeszcze trzy dni do końca! Wytrzymajcie Drodzy Rodzice! Dzieci dają sobie super radę! 

 







































4 komentarze :

  1. Drogi druhu :) Jestem pod ogromnym wrażeniem jak świetnie zorganizowałeś obóz wraz ze swoją kadrą. Dzieciaki widać, że przeżywają ogromną przygodę, mają niesamowitą frajdę, a wspomnienia zostaną na całe życie. Razem z Weroniczką tęsknimy już za Wami bardzo! Do piątku :* Korzystajcie z ostatnich dni świetnej zabawy i pogody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widząc swoje dziecko na zdjęciach wiedzę jak cieszą jej się oczka , jaka jest szczęśliwa i zadowolona. To jej pierwszy wyjazd i rozląka z rodzicami na tak długo. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem jak daje sobie sama radę. Codziennie nowe przygody i zajęcia i aż zazdroscimy wam tak cudownej atmosfery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona wyjazdem, organizacją i ilością zajęć. Tęsknię bardzo, bo to nasza pierwsza rozłąka. Widzę niestety, że moje dziecko również tęskni. Wierzę, że pomimo tęsknoty świetnie się bawi. Mam nadzieję, że przyszły rok będzie dla niej już czymś nadzwyczajnym. Osobiście dziękuję za te odcięcie pępowiny nie spodziewałam się tak silnych wrażeń. Czekam z utęsknieniem na wasz wielki powrót.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem dumnym rodzicem (mojego) Zucha! Taką plakietkę kiedyś dostałam i zgadzam się z jej hasłem w stu procentach 😊 tyle przygód, wrażeń, samodzielność i oczywiście tęsknotą 🙂 jeszcze chwilka o będziemy słuchać tych wszystkich opowieści. Nie możemy się doczekać. Mama Michała z resztą ferajny pozdrawia 😀

    OdpowiedzUsuń